ballonger

billiga ballonger.
stora ballonger.
ja nästan lika stora som,
en luftballong.

eller kanske inte..
bara uppblåst.
som vanligt.
för mycket tankar.
för lite fritid.
detta gör mig galen.
ja nästan knäpp.
jag vill följa med dom upp
och åka till landet ingenstans.
peter pan pirater ja fast helst..
ballonger.

Postat av: nadja

följ med mig när jag flyger dit ikv.. jag är ju i själva värket högsta peterpan! kommer och hä'mtar dg ikv så flyger vi härifrån!

2011-02-28 @ 20:35:58
Postat av: Anonym

Hallå fnisse-Nisse!

2011-02-28 @ 20:41:26
Postat av: lovisa

Är allt bra idaG?:)

Är du intresserad av smink?:) kika min blogg då, har en tävling nu där du kan vinna ett läppkit från sminkprinsessan!:)

2011-03-01 @ 17:10:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback