favorit.. åtminstone en av dom.

Hey favorite girl!

Du vet..Du betyder stört mycket för mig och det har du alltid gjort. Du har alltid funnits där för mig och jag för dig.
Vi är så mycket mer än bara kusiner så mycket mer än bara vänner. Enligt min egna lilla mening så är vi bästa vänner.
Det finns inte många som du inte många alls, allvarligt talat så finns det ingen som dig.
Du är speciell på tusen olika sätt & vad jag hade varit utan dig är en fråga utan svar.
Tur är väl de för något svar vill jag ej ha. Jag är stört glad över att jag fick dig som kusin, som vän, som min bästa vän.
Jag skulle kunna skryta om att jag har dig som vän, ingen skulle dock förstå varför jag skryter om det.
Men du är så himla bra och alla förtjänar en vän som du.
du är unik så himla underbar!




Orden räcker inte till, jag skulle kunna skriva så mycket mer.
Men du kommer ändå aldrig förstå hur mycket jag älskar dig.
favorit, glöm aldrig bort att jag älskar dig.



Postat av: filippa

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett av två smycken från Xenobiadesign. Vill du vara med?

http://zeraphia.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-av-dessa-smycken.html#comment

Kram

2011-08-29 @ 17:02:50
URL: http://zeraphia.blogg.se/
Postat av: johanna

Ta hur mycket du vill från erikasgarderob.se för 200 kr! :D Det är jätte enkelt att tävla! :D Lycka till! Kramis!^^

2011-08-30 @ 23:17:30
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback