som is på solen.

Medans jag har varit så inaktiv med bloggandet så har jag.............
Praoat tre dagar på willys än så länge.
Imorgon är de sista dagan. :D
jag har aldrig jobbat så hårt som jag gjort dessa dagarna.
Vet inte hur mycket sår jag fått och träningsvärken ska vi inte ens prata om.
Det har varit en jobbig vecka men otroligt läringsrik.
Jag har bland annat kommit på att jag absolut inte tänker jobbba i någon mat affär.
För man får så otroligt ont överallt. :(
Dock så var det rätt roligt idag när vi frontade eller vad de hette.
De betyder att man tar fram alla varorna så dom står nå nära kanten som möjlligt.
Så att kunderna inte ska behöva sträcka sig efter varorna å himla mycket & för att det ska se finare ut.
Och fint? ja de blev de. Dock blev vi inte klara idag.
Praoar ju där tillsammans med Nadja.
Men det är kul, härligt folk man jobbar med också! :D


Sen har jag också Vunnit den Nivea tävlingen ;), om ni kommer ihåg den?
skrev om den i ett inlägg för att tag sedan.
Tävlingen var ju på Thaipinnen


SEN har jag också varit iväg igen och skrivit upp för am- körkort.
Och tro de eller ej... jag klarade faktiskt det. :D

första gången 47
andra 51
tredje 51
sista 52
haha, äntligen ;)
haha, puss! ♥


bilderna @ weheartit


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback