I dreamed about you for a long time and they lovely words you whispered to me last night

ljusen är tända & musiken är igång.
pluggandet rullar på och jag är allmänt lycklig.

♥känner verkligen att livet är på topp och att jag har världens underbaraste vänner.
kan inte riktigt förstå att de.
de är egentligen helt sjukt.
skulle ni varit mig och haft dessa människorna i mitt liv
hade ni kanske fått en liten aning om hur tacksam jag är att jag har fått
träffa vart ända en.
dom är fantastiska vart ända en utav dom.
& jag kan inte göra något annat än att älska dom.♥

nu ska jag fortsätta att plugga och sen starta en bra film & längta tills
lördag då ag får träffa alla underbara människor igen.

puss på nosen!♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback