blubb.






- en massa blandning utav bilder.
sitter vid den bärbara och sjukar mig.
Hittade några bilder & de kändes som om de var
otroligt länge sen jag laddade upp någon bild överhuvud taget så ja.

Som sagt så sitter jag och sjukar mig.
Stack hem från skolan igår morrse mådde inte alls bra.
Men just nu känner jag mig lite bättre.
Men så långt ifrån frisk man kan komma.

För den delen så på torsdag så ska jag skriva upp igen.
hoppas de går bättre då och att jag klarar det.
& klarar jag det så sticker jag troligen hem tidigare från skolan och åker till skåneland
& köper mig en moped.

puss på nosen!♥


Haha, såg nyss att jag hade laddat upp en bild på de förra inlägget x)
men äsch, här får ni några bilder i alla fall :D


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback