blubblubb

Sov hos mormor och morfar igår.
vi satt och spelade bingo &åt smörgostårta.
och hade det allmänt trevligt.

Vi åkte iväg till bromölla för att köpa skor till mig vid tio imorrse.
men viste inte om jag ville ha dom som jag hittade så vi stack till kristianstad
kollade efter skor på din sko och sko dej men hittade inga.
så vi stack till mc´donalds eller hur de stavars.
och sen åkte vi till eko och sen tillbaka till bromölla och köpte ett par svarta skor.

kom hem runt klockan två och sen dess har jag inte gjort så speciellt mycket
städat rummet innan mormor kommer.


mormor har varit här nu och vi har fixat enhel del men vi är inte klara än.
eller mjaaa,jag är inte klar ännu.


nej,trött som jag är så går jag och lägger mig nu!
seeyaaa!




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback