party like a rockstar.

De hundrade inlägget.
myeees.

solan har varit rtt chill idag
helt okej med andra ord.
fick reda på no provet eller ja de med blommor.
jag kan ju inte påstå att jag är nöjd
för de är jag inte inte nöjd alls faktisk.
jag var nog sämst i klassen..
4/20.....
aja,omprov på måndag hoppas att de går bättre då.

imorgon får jag reda på mitt matteprov och jag hoppas innerligt
att de gick så sjukt mycket bättre än non.

förövrigt idag så har jag avrit väldigt trött
spelat data spel allt mellan Hygglos pyjamasparty till bygg båtar med mulle meck
till all världens brädspel.
trevligt värre.
jag är trött och funderar starkt på att faktiskt snart gå och lägga mig.

herregud vad man kan hitta gammla bilder på datorn..

Postat av: simone

sweet pic!

2010-09-26 @ 16:25:53
URL: http://fattybom.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback