nananaa!

En helt underbar dag i skolan.
alla pertier eller ja alla och alla ver det kanske inte
var i alla fall i skolan idag.

massor med kul faktiskt.
fast jag & my lyckades komma försent till två lektioner i rad bara för att vi vill ner och prata
med dom dära moderaterna tror jag de va(!?)
så,jaaa.

zettan var också sjuk idag men jag kan tala om att det inte gjorde något.
för tro mig vi hade nog den snyggaste vikarien ever.
fyyyfan va snygg han va alltså.

jajaaa.
emilia amanda & matilda följde med mig hem för vi skulle skriva ut lite papper.
blir antagligen balders på fredag
får se hur de blir med det.
emilia följde i alla fall med till tonårsgruppen idag
kollade på film men fyyy vad tråkigt de va...

slänger in en ny bild från idag..



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback