sweet dream.

Går dagen blev kallas bra.
Galet trevligt blev det.
taco glass och massor med godis och chips.
åtta filmer och mycket skratt.
enligt mig kan det inte bli bättre.
Stack hem runt klockan tio idag och nadja hjärtat
följde med hem.
Vi gjorde inte speciellt mycket faktiskt.
men de var ändå trevligt.
Hon åkte runt klockan tre.
Och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket.
hjälpt mamma med lite saker.
annars ingenting.

Postat av: ggue

Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! :) får se va som händer ^^

2010-11-01 @ 13:24:14
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävla om att bli höstens blogg och vinn en veckas länking + lite reklam för din blogg i ett inlägg!



Skulle bli super glad om du ville vara med!

2010-11-01 @ 17:47:05
Postat av: Anonym

jag (nadja backlund) älskar här med dig ( josefine pernilla hanna simonsson)



till min äkta bästa vän!<3

2010-11-02 @ 13:24:50

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback