seg och sur dag? nahe,du skojar?



måndagar kan dra åt helvete
i alla fall när man har hemkunskap med martin.
han är expert på att förstöra mina måndagar.
tack vara martin har jag med andra ord
gått runt och varit jävligt sur.
på grund av honom.
& tro mig de kommer snart växa fram i diot i pannan på honom
och de stämmer så bra.
förlåt martin men du är verkligen idiot på heltid
men jag älskar dig ändå min vän.

För övrigt så har jag inte gjort så mycket.
fick reda på hmkunskaps provet och ja de gick åt helvete.
blir omprov på måndag och de kan väl inte bli sämre?
kan ju i alla fall hoppas på att det inte gör det.

suttit hemma vid dator fixat lite med engelskan
och kollat lite på matten
och irriterat mig på lillasyster
som nästan är lika jobbig som martin..

& juste jag och daniel fick vg+ på no:n. :D

Postat av: lovisa

Godmorgon:) är allt fint?

2010-10-19 @ 10:42:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:) är allt fint?

2010-10-19 @ 10:42:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback