Sen en tid tillbaka.

Blubb blubb..

jaooo, dagen har varit..?
bra tror jag, hade sov morgon till tio i tio.
riktigt skönt, i alla fall om jag får säga de själv.
började med idrott hade handboll eller ja, vi skulle gå igenom hur man
kastar och sånt helt okej,fattade typ..ingenting.
i slutet utav den lektionen fick vi reda på provet vi hade i tisdes.
Jag trodde faktiskt att jag skule få bättre.
men ändå så länge jag får G så är jag nöjd.
Efter matten va de SO sen lunch sen engelska och sist matte.
Jag gillar torsdagar faktiskt..fast de är nog för att vi har sov morgon.

I alla fall så har dagen varit bra!

JAOOO..

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Vet inte om jag ska va med Nadja eller inte.
Om jag inte ska va med henne följer jag nog med
Felicia & My in till sölvesborg och umgås.
kan ju också bli trevligt om de inte regnar som de har gjort dom senaste dagarna.


Förövrigt.


Så har mamma precis klippt mig.
inget speciellt mycket men hon har klippt topparna
och klippt upp de lite och lite sånt.
Men tyvärr så har jag ingen bild
&
man ser nog inte någon speciellt stor skillnad.
jaoo.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback