lalalaa.

Har varit hemma..


idag.
huvudvärken försvann inte igår.
knappt någon sömn och en trolig äcklig värk i magen.
kanske mens värk?nee,tycker jag inte.

I alla faall jag gick upp klockan elva idag
efter flera om och men,vet inte hur många gånger jag har vacknat
i natt och idag.
Sms hit och sms dit,aldrig får man sova..
ne,men nu ska vi inte vara såna.

I alla fall jag har suttit och kollat på film "skattkammar planeten"
och sen har jag lagat mat.

Och ikväll..


ska jag sitta inne och kolla igenom lite grejer inför utväcklingsamtalet som jag har imorgon
och fixa lite med engelskan och matten.
sen blir det att bara kolla påtv eller sitta vid datorn.
något annat blir de nog inte.

Postat av: C

superfin blogg! älskar din header!

2010-11-16 @ 20:43:50
URL: http://wikimusic99.wordpress.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback