En stjärna lyser så klar.

Min dag har varit..

bra. Tror jag?
Ja vi säger de, min dag har varit bra.
& jag måste erkänna..
Jag gillar skolan sjukt mycket.
Kanske inte lektionerna läxorna & proven.
Men hur underbart är de inte att komma till skolan
& få höra & träffa sina vänner
& bara lyssna på alla skratt alla glada människor man ser och allt?
Ja,jag älskar de i alla fall.

Efter den underbara skolan så..

Så följde Felicia med mig hem.
Vi gjorde inte så mycket.
Hon skaffade sig en blogg och lite sånt.
Sen kom my & sen åkte vi in till sölvesborg.
För som ni kanske vet så går jag på något som jag
tror heter tonårsgruppen.
Där går man varje Onsdag och hittar på massa saker
kollar på film pysslar prata eller vad som.
De kan va allt mellan att baka till att åka till Liseberg.
Riktigt kul faktiskt,glad över att jag stanade kvar där.
Ja i alla fall,den här Onsdagen så var vi i kyrkan och sjöng i genom dom
låtarna som vi ska sjunga där den andre advent.
Om jag får säga de själv så tycker jag faktiskt att de är väldigt kul.

Efter de så stack vi runt lite.
Träffade Bam & Eddie ritigt trevligt skulle också träffa Oscar men så blev de inte.
Trevligt i alla fall.

Postat av: Felicia

älskar dig gumman<3

2010-11-11 @ 16:34:22
URL: http://youaremine.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback