dag tre.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Okej,mina föräldrar?
min mamma är 39 år & hon är blond och har blåa ögon
Hon är 168 cm lång och jätte snäll.
Hon är som sagt min mamma och jag älskar henne.
Enligt alla andra så är vi sjukt lika,men dock vet jag inte om jag
riktigt kan hålla med om det.
Min pappa heter björn och är 42 år.
Han är brunett och blå ögd.
han är 182 cm lång och är dunder snäll precis som min mamma.
Min mamma och pappa träffades när min mamma var tolv och min pappa femton.
Dom blev då tillsammans och har varit de sen dess.
så,mja dom har varit tillsammans i 28 år
och har varit förlovade i 27 år.
jaooo och dom är världens bäst päron.

♥ ni är bäst jaoo ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback