dag sju.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.


min bästa vän?
oj,vet inte vilken jag ska välja
men jag tänker skriva om några stycken.

Jessika Svensson.
En helt underbar vän som finns där i alla lägen.
som verkligen bryr sig och förstår en.
En vän man alltid kan lita på vad det än är de gäller.
hon är bäst så är de bara.

Amanda Simonsson.
Min kusin men också min bästa vän.
vi delar allt tillsammans och jag älskar henne
något otroligt mycket.
Hon finns alltid där kanske inte alltid förstår men lyssnar alltid.
hon är bäst jaoo!

Matilda Simonsson.
Min kusin min bästa vän och allt där efter...nästan.
hon är den jag står nämst hon jag verkligen delar allt med.
och hon jag verkligen litar på.
Hon finns alltid där lyssnar och försöker alltid att förstå.
Hon är en vän som verkligen alltid finns där.
hon är bäst jao jao!

Nadja Backlund.
En vän att nämna en vän att visa upp
för att en vän som nadja är det itne många som har.
Hon är bäst,vi delar allt tillsammans hon verkligen förstår en.
Hon är som en i familjen som en syster för mig.
Och jag klagar inte för jag bara älskar det.

My Wessberg.
En flicka som alltid finns där.
Som suger på att lyssna och förstå men som man ändå älskar.
Hon som snackar hela tiden och som aldrig kan vara tyst.
hon som hörs och syns mest och som älskar sitt liv.
Hon den där tjejen är en utav de bästa jag äger.

Felicia Gustafsson.
En barndomsvän från grunden som verkligen vill mitt bästa.
som alltid försöker att fest.haha okej,nej men aah.
som alltid vill försöker att göra sitt bästa.
Som alltid finns där som lyssnar och förstår.
en vän värd att minnas en vän värd att älska.
den vännen är min vän.
min bästa vän.

Elin Jönsson.
Så många bokstäver så lite ord.
För mycket känslor på samma gång.
en vän som jag älskar en vän som jagg saknar
en vän som jag skulle kunna ofra hela min skäll för hela mitt liv,
en vän som alltid har funnits där i alla lägen.
en vän som jag delat så mycket med.
en vän som jag har så många minnen med.
en vän som jag älskar utav hela mitt hjärta och som jag skulle kunna
springa hela jorden och hela universum runt flera tusen gånger för att få träffa
och bara få veta att hon mår bra.
En vän som aldrig fått mig att hata eller att fälla en falsk ända tår.
En vän som jag helt enkelt älskar utav hela mitt hjärta
är min bästa vän Elin.

Emilia Persson.
Haha,allt skit vi gjort..
inte är allt bra.
fast..säg någonting som har varit bra som vi gjort?
haha,allt har bara blivit fel.
men vet du?
du är min bästa vän och jag älskar dig.

Julia Martinsson.
En ängel från himlen en gåva från ovan.
ooh,shit hjärtat jag älskar dig så enkelt är det.
du är bäst!

Emelina Olofsson.
jag älskar dig tusen gånger om!

sorry,om jag glömt någon.
Men om jag har gjort de..
så vill jag att ni ska veta om att jag älskar er lika mycket!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback