dag sex.

♥ Dag 6 – Min dag.

min dag har sett ut så här:
vaknade imorse utav att syster sprang up på rummet med telefonen
i handen och skrek att matilda va i telefonen.
så de var bara till att svara.
Hon undrade om jag skulle följa med till gudstjänsten
och följde med,ja de gjorde jag.
blev att slänga på sig kläderna och nästintill springa hem till dom.
fast när jag hade typ tio meter kvar till deras hus kom jag
på att jag hade glömt boken som prästen skulle skriva i.
så pappa fick komma ut med den och matilda och dom fick hämta mig.
Efter gudstjänsten runt klockan tolv åkte jag hem och åt frukost.
och sen har jag bara suttit vid datorn och pluggat på bildprovet som jag har imorgon.
och sen har så klart mamma färgat håret på mig
och jag har ätit mat och nyss varit nere och duschat.
jao,så har min dag sett ut.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback