blubbblubb.

jaooooooooo.



Nadja följde med mig hem igår.
Kom hem och började fixa lite med tacon som vi sen åt.
Skulle baka kladdkaka,hittade inte receptet.
Hittade receptet efter en stund men hade inget magarin hemma.
Skulle ner till alholmen men körde till norje för att köpa kladdkaka i stället.
Kom till norje och där fanns ingen kladdkaka.
Så sur blev jag.
Så de fick bli lite godis bara.
Men de fick gå de också.
Nadja åkte hem runt klockan fyra idag.
Och nu har jag ätit kebabtallrik riktigt gott faktiskt.
Ska snart kolla på film med familjen,vet inte riktigt vad de blir för film.
Lovade i alla fall pappa att jag skulle sitta nere med dom hela kvällen.
Så efter filmen så blir det dansbandskampen.

Imorgon....


Vet jag inte riktigt vad som händer förutom
att plugga på no:n som jag har på måndag.
med andra ord så har jag no prov.
Vet inte riktikt hur de kommer att gå men,jaa.
Nee,nu ska jag kolla på film. hade!

Postat av: Josse

Oja, absolut! :)

2010-11-21 @ 12:51:12
URL: http://jokeeer.blogg.se/
Postat av: R O B I N A ^^

Kul att du är med och tävlar om presentkort på 50 kr hos mig :D vinnaren publiceras ikväll och blir kontaktad :D Kram



btw, haft en bra måndag hittills? :D

2010-11-22 @ 16:08:07
URL: http://refflan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback