just the way you are.

Har varit iväg hela dagen med pappa och bror.
handlat allt mellan himmel och jord.
bror köpte ett munspel(!?)
som jag har sprungit runt och försökt spela på heladagen nästintill
riktigt skoj faktiskt, kanske ska börja på ett munspels karriär?;)
haha,eller inte.
sitter nere vid soffan nu och väntar på att kloackan ska bli nio så jag kan kolla
på morden i sandhamn eller vad de heter, riktigt bra faktiskt. :)
occh sen ska jag vänta på svar från mamma om hon kan slinga mitt hår idag eller inte.
de blir mörkblonda slingor. :D
så trött på den här hårfärgen som nästan är gul(!?:( )
usch,nej får se om hon hinner idag eller inte.:)

Postat av: My!

FÅR! haha. men fint, lägg ut en bild sen efter du har färgat!..../my (L)

2010-12-23 @ 14:31:34

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback