When You Say Nothing At All

Jag har inte gjort så speciellt mycket idag faktiskt.
städat lite och bytt i sängen & varit i kristianstad
med pappa bror och brors kompis.
-tack för feman hörru!

kom nyss upp på rummet efter att ha kollat lite på tv
& lekt med snören och grejer så nu har jag ett nytt armband
& ett nytt fotsmycke.
helt okej nöjd mJag har inte gjort så speciellt mycket idag faktiskt.
städat lite och bytt i sängen & varit i kristianstad
med pappa bror och brors kompis.
-tack för feman hörru!

kom nyss upp på rummet efter att ha kollat lite på tv
& lekt med snören och grejer så nu har jag ett nytt armband
& ett nytt fotsmycke.
helt okej nöjd med resultaten faktiskt.ed resultaten faktiskt.





Postat av: elvira stehn

Hej sötnos, jag har dragit igång en veckans blogg och undrar om du vill passa på att anmäla dig. Har runt 400 unika besök per dag, så det gynnar dig att vara med. Du anmäler dig här: http://elvirast.blogg.se/2010/august/drar-igang-en-veckans-blogg.html

2010-08-05 @ 14:06:03
URL: http://elvirast.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback