Ungefär så här..

beach dagen 2010 som alla kallar det var i går
med alla åttorna i hällevik, volleyboll och handboll var det som gällde.
& vår klass kom inte sist och inte tvåa heller för vi kom faktiskt etta.
jag måste faktiskt erkänna..jag är stolt över min klass.
ni är bäst!

Efter beach dagen så följde jag med Nadja hem
& sov där,de blev en hel del prat & mycket skratt.
Nadja,jag älskar dig.


Idag var det någon teknik dag i skolan.
som gick ut på att man skulle ta med sig en mjölk packet eller något
och göra den till en bil eller något sånt.
Och den skulle ta sig fram med ett gummiband.

De gick bra innan vi skulle tävla och efter.
För när vi skulle tävla så..kom den bara fem cm och den skulle komma tre m.
Men min grupp vann ändå,för vi var dom ända som hade gjort som
man skulle göra.
så..jag hamnade ändå med en helt okej grupp i med att vi vann.


För övrigt så vill jag säga förlåt för dålig uppdatering.
"Tiden den kommer
då sanningen kliver fram
då tårar blir till rädsla
som när vänskapen brann."


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback