party.

Tre år sedan..


skolan var helt okej.
var som vanligt.

när jag kom hem så gjorde jag faktisktinte så mycket.
men matilda ringde och frågade om jag ville ut och gå
och självklart ville jag de.
snackade en massa,trevligt.

när jag kom hem efter de satte jag mig och började plugga och skriva ner lite på t-m-t.
och är färdig nu.
har de på torsdag så,ja jag hoppas de går bra i alla fall.
Jag har faktiskt inte så mycket att skriva så..


för övrigt så ska lillasyster ha barnkalas på lördag där
jag amanda & matilda ska hålla lekarna och massa sånt.
& på söndag har hon vuxenkalas.
trevligt värre.




bild på lillasyster,hon var nog tre/fyra när bilden togs.
jag älskar dig lillasyster.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback