oooh,yeah.

Usch vilken seg dag.

Följde med mamma till stan för att köpa något till systsers kompis.
& hämtade bror som hade tagit a-traktokort. grattis till han.

Har inte gjort å mycket idag förutom de.
Städat lite på rummet och kollat på tv & suttit här.
No life...
yeahyeah..
Dagen har med andra ord varit riktigt tråkig.

Jag sticker nog till hällevik på lördag och stannar där tills söndag.
För att umgås med Nadja & Nellie & antagligen
kollar runt lite på jazz festivlen..

På måndag ska jag troligen tälta med Emelina.
Trevligt.

Skolan börjar nästa Torsdag och jag börjar känna att jag faktiskt inte saknar skolan
Och vill bara börja om sommarlovet en gång till.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback