måste till lägga..

måste bara till lägga att
jacqueline skulel köra mig och My till beach dagen
Och de gick ju så där lyckat.
Utan för kontan i mjällby så får vi bensin stopp.
Jag och My får putta bilen in till kanten
& sen små springa till preem med tio minuter tills dagen skulle dra igång.
Jag höll på att smsa min lärare då dom helt plötsligt kommer några meter framför oss
med cykel.
Jag- vi fick bensinstopp så vi kommer när vi kommer!
Dom- börjar skratta som fan och fårtsätter cykla.
Tack!
Efter vi hämtar bensin och kommit tillbaka till bilen
& skulle starta den så gick den inte igång förrens två minuter efter.
Så som tur väl var så kom vi bara en kvart förrsent.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback