lovekiller.

Dålig uppdatering?-färlåt!

Som sagt så skulle jag och emelina tälta och visst gjorde vi det.
vi är både gryma på att sätta och tältet och plocka ner de.

Runt så där 600 gånger under den kvällen/natten trodde vi att vi skulle dö.
fyyy va rädd jag va.
Sista gången ar det Alexander som var utanför.
Har fan aldrig varit så rädd.
Under kvällen/natten så badade vi pratade och hade det
allmänt trevligt helt enkelt.
nackdelen med att tälta är dom här fruktansvärda myggen.
Jag tror jag har flera miljarder på hela kroppen.
usch.
Men jag hade kul riktigt kul.

Emelina åkte hem igår runt klockan sex?
tror jag.
Jag var helt död under hela dagen,men de gick.
somnade till och vaknade senare utav att Emilia ringde på mobilen.
vi skulle kolla på film.
Jag väntade i typ en halvtimme på henne och började fundera fall hon skulle komma
eller om jag hade drömt de?
men hon kom.

Imorgon börjar jag skolan.
när börjar ni?:)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback