Hos Dig Är Jag Underbar.

Kom hem från matild klockan tio kanske?
När jag kom hem satte jag mig med familjen och kollade på någon film.
Jag la dock inte filmens namn på hjärnan så jag
kan tyvärr inte skriva vad den heter.
Men den va helt okej faktisk.

När jag kom till Matilda så var hon nere i källaren och kollade på film.
Vi skulle som sagt gå en runda med sixten men de blev ändrade planer.
Amanda tog hunden & matilda och jag tog varsin cykel
och cyklade en mil.
& som jag sa innnan (att jag skulle prata hela tiden)
så gjorde jag det också.
Tror inte jag var tyst en minut.
Förlåt för det Matilda.  :D




Postat av: elvira stehn

hej sötnos, och tack för att du anmälde dig till min veckans blogg. de tio finalisterna är nu utsedda. kolla in min blogg och se om det blev du, och om det blev det, börja ragga röster. Kika nu in om du blev en av de tio! ;)

2010-08-08 @ 00:40:00
URL: http://elvirast.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback